شرایط و قوانین استفاده از سامانه همکاری در فروش « فیبوکا »

سامانه همکاری در فروش «فیبوکا» به شما این امکان را می‌دهد که با تبلیغ محصولات گروه آموزشی فیبوکا سهمی از فروش آن محصول را به خود اختصاص داده و کسب درآمد کنید.

همکار گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از برنامه‌های کاربردی سامانه همکاری در فروش «فیبوکا» به دقت مطالعه فرمایید.

ورود شما به سامانه همکاری در فروش و همچنین استفاده از خدمات آن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین استفاده از این سامانه و همچنین نحوه صحیح استفاده از آن است. قبول این شرایط برای ثبت‌نام شما در سامانه الزامی و به منزله عقد قرارداد همکاری فروش با «فیبوکا» است.

 

سامانه همکاری در فروش

سامانه همکاری در فروش (که در این قرارداد به اختصار سامانه همکاری نامیده می‌شود.)، سامانه‌ای است که بر روی وب‌سایت فیبوکا به آدرس fibooka.com  ایجاد شده است. عضو شدن در آن به شما امکان می‌دهد که از وب‌سایت، شبکه اجتماعی و نرم‌افزارهای آنلاین خود (که در این شرایط و قوانین به اختصار «رسانه» نامیده می‌شوند)، درآمدزایی کنید. اشخاصی که در این سامانه عضو شده و نام کاربری و رمز عبور دریافت می‌کنند، همکار نامیده می‌شوند.

سامانه همکاری در فروش «فیبوکا» یک لینک اختصاصی – که برای هر همکار به صورت مجزا تعریف می‌شود –  در اختیار همکاران قرار می‌دهد. این لینک در واقع لینک اختصاصی سایت فیبوکا برای معرفی توسط یک همکار اختصاص یافته است. همکاران می‌توانند با قراردادن لینک اختصاصی خود در رسانه خود (به شکل لینک در متن، بنر، ویدئو و …)، برای آن محصول تبلیغات کرده و از محل فروش این تبلیغات درآمدزایی داشته باشند.

 

نحوهی درآمد زایی

هنگامی که مشتریان فیبوکا بر روی لینک اختصاصی شما کلیک می‌کنند به سایت فیبوکا هدایت می‌شوند و می‌توانند محصول مورد نیاز خود را از سایت فیبوکا خریداری نمایند، همکاران برای هر خریدی که از طریق لینک اختصاصی‌ آنها انجام می‌شود (در صورتی که عودت نگردد)، مبلغ مشخصی را به نسبت قیمت کالای خریداری شده دریافت می‌کنند. این مبلغ برای کالاهای مختلف متفاوت است و به شکل دوره‌ای به اطلاع همکاران عزیز می‌رسد. فیبوکا برای سهولت در انجام تبلیغات کالاهای خود، اطلاعات، تصاویر، متن، فرمت لینک، محتوای بازاریابی و دیگر موارد در این رابطه را برای همکاران فراهم کرده است که می‌توانند این محتوا را از بخش بنرها در منوی بازاریابی دریافت کنند و یا از طریق ایمیل affiliate@fibooka.com  با پشتیبانی سامانه همکاران فروش فیبوکا تماس بگیرند.

ارتباطات الکترونیکی

فعالیت همکاران در سامانه همکاری در فروش فیبوکا در قالب یک ارتباط کاملا الکترونیک صورت می‌گیرد و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که فیبوکا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد .

همکاران بایستی به منظور دریافت درآمد و یا وجوه خود، مشخصات کامل خود شامل نام، نام خانوادگی و یا نام شرکت (برای همکاران حقوقی و شرکت‌های تبلیغاتی) را مطابق با اسناد معتبر هویتی، تصویر مدارک هویتی و شماره تماس و اطلاعات کامل حساب بانکی خود را در قسمت حساب کاربری و تنظیمات پرداخت وارد نمایند، در غیر اینصورت و در صورت مشاهده مغایرت و عدم تطابق اطلاعات، فیبوکا مسئولیتی در قبال تبعات آن نخواهد داشت.

همچنین مشخصات، شماره حساب، آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که همکاران در پروفایل خود ثبت می‌کنند، تنها  اطلاعات رسمی و مورد تایید همکار است  و تمام مکاتبات، پاسخ‌ها و واریزهای شرکت از طریق آن ها و به آن ها صورت می‌گیرد.

سیاستهای رعایت حریم شخصی

فیبوکا به اطلاعات خصوصی همکارانی که از خدمات سامانه استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.

فیبوکا متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فیبوکا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فیبوکا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فیبوکا تحت حمایت حقوق مالکیت فکری فیبوکا محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود متعلق به فیبوکا است و هرگونه استفاده غیر مجاز، حق پیگرد قانونی را برای فیبوکا محفوظ می‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق فیبوکا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فیبوکا است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

شرایط همکاری با سامانه همکاری در فروش

۱همکاران اقرار و اظهار می‌دارند که وب‌سایت، اپلیکیش و یا شبکه اجتماعی خود را مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و شرایط این قرارداد و همچنین تعهدات خود با اشخاص ثالث اداره می‌کنند. فیبوکا در قبال اداعای اشخاص ثالث مسوولیتی ندارد و در صورت دریافت هرگونه اعتراض فعالیت آن همکار تا تعیین تکلیف نهایی قطع خواهد شد.

۲. همکاران مسئولیت هرگونه هزینه‌های ناشی از ورود و عضویت در «سامانه همکاری در فروش» و انجام بازاریابی بر سایت خود را مانند هزینه‌های پرداخت اینترنت، خرید و تمدید دامین (Domain)، خرید رسانه و انجام امور تبلیغاتی، تولید محتوا و دیگر هزینه‌های مرتبط با نگهداری وب‌سایت را شخصا به عهده دارند و فیبوکا هیچ‌گونه مسئولیتی در پرداخت آنها ندارد

۳. همکاران حق واگذاری این قرارداد، لینک اختصاصی خود، سامانه خود (نام کاربری و رمز) و محتواهای تولید شده توسط فیبوکا را به اشخاص ثالث جزئا و کلا ندارند و نخواهند داشت. همکاران باید نهایت دقت را در حفظ نام کاربری و رمز عبور مبذول نمایند. در صورت اطلاع همکار از هرگونه استفاده غیر مجاز از نام کاربری و رمز عبور، همکار متعهد است در اسرع وقت فیبوکا را مطلع نموده و نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نماید. در هر حال مسئولیت‌های قانونی ناشی از این امر بر عهده همکار است.

۴. فیبوکا حق تغییر شرایط این قرارداد را داشته و این تغییرات و همچنین اطلاعیه‌ها و ابلاغیه‌ها توسط فیبوکا و از طریق ایمیل اعلام می‌شوند که به منزله‌ی ابلاغ به همکاران است. همکاران متعهد هستند تمامی اطلاعیه‌ها را با دقت مطالعه نموده و طبق آن عمل نمایند. این تغییرات به طور خودکار پس از قرار گرفتن روی وبسایت فیبوکا به منزله‌ی اصلاحیه با الحاقیه این قرارداد محسوب می‌شود و نیاز به هیچ‌گونه تشریفات دیگری جهت امضا و ابلاغ نیست.

۵. همکاران متعهد هستند بدون اخذ تایید کتبی فیبوکا از برند و علائم تجاری فیبوکا در ایمیل های خود، URL ، Source Code ، نامه‌ها، سایت خود (به جز محدوده‌ی لینک اختصاصی) استفاده نکنند. همکاران متعهد هستند این اطمینان را حاصل نمایند که در اطلاعات و محتواهایی که در منظر عموم قرار می‌دهند، شبهه‌ی ارتباطی جز همکاری در سامانه همکاری در فروش (از جمله مشارکت، نمایندگی و غیره) را ایجاد ننمایند. در غیر این صورت مسئول جبران هرگونه خسارتی هستند که از این بابت به اشخاص ثالث، وارد می‌شود.

۶. همکاران متعهد هستند بدون اخذ تایید کتبی فیبوکا از محتوای لینک اختصاصی خود برای تشویق مشتریان به شرکت در قرعه کشی، مسابقات و ارائه محصولات در قالب هدیه و اخذ هرگونه وجه از خریدار برای اهداف فوق که خود طراحی نموده‌اند، استفاده ننمایند. در صورت عدم رعایت این تعهد مسئولیت‌های قانونی و پاسخگویی در مراجع قانونی بر عهده همکار است.

۷. همکاران در صورت لزوم باید جایگاه و ارتباط خود را با فیبوکا با عنوان “عضویت در سامانه همکاری در فروش” روشن و اعلام بدارند و در سایت، اپلیکیشن، شبکه‌های مجازی خود، دیگران و یا دیگر اماکن عمومی آنلاین و آفلاین به هیچ عنوان، حق ندارند اظهار نمایند که با فیبوکا هرگونه ارتباط دیگری به جز عنوان مذکور در فوق، همچون رابطه نمایندگی، اسپانسرشیپی، حمایت گری، جوینت ونچری و یا هر ارتباط غیرواقعی دیگری دارند. در صورت وجود چنین ادعاهایی، همکاران شخصا مسئول جبران خساراتی که از این حیث به شرکت فیبوکا، برند فیبوکا و اعتبار فیبوکا وارد شود، هستند. در این موارد فیبوکا می‌تواند به صلاحدید خود نسبت به ارزیابی میزان خسارات و کسر آنها از مطالبات همکاران اقدام نماید.

۸. همکاران متعهد می‌گردند از روش‌هایی مانند popup یا نمایش بیش از حد تبلیغات در هر صفحه خودداری نموده و از عباراتی نظیر «برای حمایت از ما روی تبلیغات/لینک کلیک کنید» و یا موارد تشویق کننده از جمله برنامه‌های جایزه یا هر روش دیگری که منجر به افزایش غیرواقعی تعداد کلیک می‌شود، استفاده نکند. در صورت مشاهده نقض این تعهد، فیبوکا می‌تواند علاوه بر الزام همکار به جبران خسارات، دسترسی به پنل را برای ناقض تعهد منع نماید و همکار در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.

۹. همکاران متعهد می‌شوند، کدها و لینک‌های خود را در فریم های (Frames) مخفی، صفحات خالی و بدون محتوا و لینک باکس جهت نمایش تبلیغات، قرار ندهند.

۱۰. همکاران متعهد می‌گردند کدهای اختصاصی خود را در داخل آی فریم (Iframes) های وبسایت خود قرار ندهند.

۱۱. همکاران متعهد هستند که از نام‌‌های کاربری‌ متعدد استفاده ننمایند و همچنین متعهد به اخذ نام کاربری مطابق با نام صاحب دامنه و وب‌سایت می باشند. مغایرت در این امر موجب انسداد سامانه همکاری در فروش از سوی فیبوکا است.

۱۲. همکاران متعهد هستند در صورتی که برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند آدرس پروتکل اینترنتی مشتریان، سیستم عامل رایانه، نوع مرورگر، ترافیک و دریافت مدخل ورودی آنها به وبسایت، از هرگونه نرم افزار و یا برنامه‌ای استفاده می‌کنند، آن را به اطلاع مشتری برسانند. فیبوکا در این خصوص هیچگونه مسئولیتی ندارند.

۱۳. فیبوکا در خصوص موارد ذیل در مقابل همکاران و اشخاص ثالث هیچگونه مسئولیتی ندارد و نخواهد داشت : 

۱-۱۳. هرگونه آسیب، نقض، خسارت، اشتباه و یا هرگونه ترافیکی که بر روی رسانه‌ همکاران ایجاد شود.

۲-۱۳. هرگونه مطلبی که دارای کپی‌رایت و حقوق اشخاص ثالث است و همکار بدون اجازه‌ی صاحب اثر آن را در رسانه خود منتشر نموده است.

۳-۱۳. هرگونه تلاشی که همکاران برای نفوذ به رسانه دیگران و یا تخریب اطلاعات موجود در رسانه آنها ( هک کردن) انجام دهند و همچنین هرگونه انتقال ویروس یا استفاده از هرگونه نرم‌افزار دیگر با ماهیت مخرب که از طریق ابزارهای ارتباطی رسانه انجام شود.

۴-۱۳. هرگونه محتوا، قالب سایت و یا هرچیزی که به هر نحوی در رسانه همکاران ظاهر می‌شود و به نمایش در می‌آید که شامل موارد ذیل و هرمورد دیگری در این خصوص است:

          الف)  ارائه مطالبی که تلویحا یا تصریحا شامل مفاهیمی استهزاء کننده، تحقیر کننده یا توهین‌آمیز نسبت به هر نژاد، قوم، مذهب، ملیت و جنسیت باشد.

          ب) ارائه مطالبی که بطور مستقیم یا غیرمستقیم فعالیت‌های غیرقانونی و غیراخلاقی نظیر قمار آنلاین، صور قبیحه، تصاویر مروج فساد و مطالب خارج از نزاکت و برخلاف عفت عمومی را ترویج نماید.

          ج) ارائه مطالبی از قول منابع علمی، بدون این که از سوی منابع موثق علمی تایید شده باشد.

          د) ارائه مطالبی که حاوی ادعاهای غیرقابل اثبات و مطالب گمراه کننده باشد.

۵-۱۳. هرگونه تبلیغ یا استفاده‌ای که از رسانه همکاران در فضاهای مجازی و یا حقیقی می‌شود.

۶-۱۳. در صورتی که کارمندان و یا افراد وابسته به همکاران از هر حیث، نمایندگی، شراکت و… موجب نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران و یا تعهدات ناشی از این قرارداد یا دیگر قراردادها با اشخاص ثالث بشوند .

۷-۱۳. در صورت بروز هرگونه اختلال یا قطع شبکه اینترنتی و دسترسی همکاران در موارد فورس ماژور.

۱۴همکاران توافق و اظهار می‌دارند که فیبوکا در خصوص موارد ذیل مجاز است و حق هرگونه ادعا یا مطالبه‌ی خسارتی را از خود سلب می‌نمایند:

۱-۱۴. فیبوکا می‌تواند رسانه همکاران را مانیتور و نظارت نمایند، اطلاعات مربوط به سامانه همکاری را ثبت و ضبط نمایند و یا اطلاعات آن را به اهداف مختلفی از جمله ارائه آمار و اطلاعات، نمونه برتر و… انتشار دهند.

۲-۱۴. فیبوکا می‌تواند بر رسانه همکاران جهت اطمینان از مطابقت آنها با قوانین و مقررات و تعهدات این قرارداد نظارت کند.

۳-۱۴. فیبوکا می‌تواند سایت یا اپلیکیشنی را مطابق یا شبیه با رسانه همکاران احداث و یا اداره نمایند و به جز موانع قانونی، از حیث وجود قرارداد و ارتباط در «سامانه همکاری در فروش»، ممانعتی برای فیبوکا وجود ندارد.

۴-۱۴. سیاست‌های انجام تبلیغات اعم از هماهنگی در محتوا، عکس، قالب و غیره در «سامانه همکاری در فروش» قرار خواهد گرفت که همکاران موظف به رعایت این موارد هستند.

۵-۱۴. تعهدات اختصاصی همکاران و یا سیاست‌های همکاری در فروش ممکن است در طی مدت قرارداد تغییر نماید که از طریق ایمیل به اطلاع همکاران خواهد رسید و از این حیث، همکاران حق هیچگونه اعتراضی را ندارند و در صورت عدم موافقت با تغییرات انجام شده می‌توانند با توجه به شرایط خاتمه قرارداد، به قرارداد خود خاتمه دهند.

۶-۱۴. همکاران اظهار و اعلام می‌دارند که فی ما بین فیبوکا و همکاران هیچ گونه ارتباطی اعم از نمایندگی، کارگر و کارفرمایی، فرانشیزی، جوینت ونچری، نماینده‌ی فروش و غیره وجود نداشته و نخواهد داشت.

۷-۱۴. در صورتی که همکاران هریک از شروط این قرارداد را و یا شروط هر قرارداد دیگری (در خصوص هر موضوعی) را که با فیبوکا دارند نقض نمایند، فیبوکا می‌تواند جهت جبران خسارات و یا حقوق دیگری که در قراردادها تعریف شده است، راسا پرداخت مبالغی که می‌بایست از حیث این قرارداد به همکاران پرداخت نماید را متوقف نموده و یا دستور توقف آن را بدهد و نقض قراردادی همکاران چه به صورت مستقیم چه غیر مستقیم، به این قرارداد مرتبط باشد را، از مطالبات، جبران خسارات کند. در این خصوص، همکاران حق هرگونه اعتراض و ادعایی را از خود سلب می‌نمایند. بدیهی است چنانچه خسارات وارده بیش از مطالبات باشد، مبلغ مازاد نیز قابل مطالبه خواهد بود.

۸-۱۴. چنانچه همکار مرتکب یکی از تخلفات مندرج در این توافقنامه شود و یا خارج از تعهدات این توافقنامه عمل نماید یا در صورت وصول هرگونه دستور از سوی مقامات دولتی و قضایی، فیبوکا می‌تواند حساب کاربری همکار را بدون اخطار قبلی مسدود نماید. همکار جهت فعال سازی مجدد حساب کاربری خود باید اسناد مثبته خود را مبنی بر قانونی بودن فعالیت‌هایش که با اصول کلی سایت فیبوکا هماهنگی داشته باشد، ظرف ده روز ارائه نماید در صورت عدم ارائه مدارک در مدت مذکور و یا چنانچه مدارک ارسالی به تشخیص فیبوکا، بر قانونی بودن فعالیت‌های همکار دلالت نکند، تمامی درآمد متخلف از حساب کاربری همکار کسر می‌شود. همکار می‌تواند بعد از گذشت یک ماه نسبت به درخواست رفع مسدودیت از وبسایت خود اقدام نماید. در هر صورت از این حیث مسئولیتی متوجه فیبوکا نیست. در صورت تکرار تخلف فیبوکا می‌تواند حساب کاربری همکار متخلف را بصورت دائم مسدود نماید. همکار با آگاهی از این بند اقدام به فعالیت نموده و ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

شرایط پرداخت

درآمد همکار بر اساس شروط پرداخت و نرخ‌های اعلام شده در فیبوکا به صورت روزانه محاسبه و بعد از ۱۴ روز کاری در حساب کاربری وی منظور می‌گردد، لیکن واریز آن به شماره حساب همکار پس از رسیدن به حد نصاب مشخص شده و درخواست واریز از جانب همکار صورت می‌پذیرد. فیبوکا در هر زمانی حق دارد که ‌شرایط پرداخت را بر اساس نرخ‌های جدید اصلاح نماید. ادامه فعالیت پس از تغییر نرخ‌ها، به منزله تایید ضمنی همکار است.

تبصره ۱: چنانچه بر اساس بررسی های فیبوکا، مشخص شود همکار از مقررات درج شده تخطی نموده است به میزان هر تخلف، جریمه بررسی و اعلام و از صورت حساب قابل پرداخت، کسر و سپس الباقی به همکار پرداخت خواهد شد.

تبصره ۲: فیبوکا می‌تواند خود، شخص یا شرکت‌هایی را مشخص نموده و از آن طریق، مبالغ را به حساب همکاران واریز نماید.

تبصره ۳: کمیسیون کالاها بر اساس قوانین داخلی سازمان و عوامل تاثیرگذار بر قیمت و با در نظر گرفتن حقوق مشتریان، همکاران و فیبوکا تعیین می‌شود. این کمیسیون‌ها براساس شرایط مختلف ممکن است تغییر کند که تغییرات از طریق ایمیل به همکاران ابلاغ می‌شود.

تبصره ۴: با توجه به اینکه کمیسیون فروش در قبال ترغیب مشتری برای خرید محصول از فیبوکا پرداخت می‌شود، در صورت استفاده مشتری از کد تخفیف برای ثبت سفارش، به جهت اعمال اثر کد تخفیف در خرید مشتری، مبلغ آن از مبلغ کمیسیون پرداختی به همکار کسر خواهد شد.

 

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فیبوکا هیچ گونه مسئولیتی ندارد .